Massa ord

SOM jag har haft mycket jag velat skriva om hela sommaren men inte kommit mig för. Jag har tänkt att DET HÄR ska jag skriva om och sedan har det runnit ut i sanden....på den stranden jag och barnen varit på just den dagen och svalkat oss i värmen. Och om sommarvärmen kan jag bara säga en sak: jag klagar inte på värmen, jag bara hatade den. 

Precis de senaste dagarna har jag fått symtom på utmattning eller det har jag haft under flera månaders tid men nu har det tyvärr blivit akut. Jag har mer kunskap och vet bättre än att avfärda det som gravid-hormoner och hur vet jag det? Jo för när vi flyttade för idag exakt 3 år sedan började en jobbig period med jobb,plugg, fsk och renovering som slutade med utmattningssyndrom i januari 2016. Jag blev gravid med lilla E och efter hennes födelse fick jag förlossningsdepression och jag minns inte så mycket från den tiden vilket känns sorgligt och smärtsamt. 
Jag vet också vad som lett till att jag drabbats av det igen, många olika faktorer och jag vill också säga att jag har professionell hjälp och sitter inte ensam med det här. 

Men jag ser jättemycket fram emot när lilla trean ska komma och jag längtar så så mycket, längtan blir ännu mer påtaglig då barnen fått en ny liten tjej-kusin😍💖Veckorna går väldigt fort den här gången och fysiskt mår jag bättre än de andra graviditeterna, hoppas jag inte jinxar nu och att allt spårar ur🤣
Min första hiss-selfie, en bra dag för ett par veckor sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback