Sovrummet

Sovrummet räknas som klart trots att garderobsdörrarna inte är färdigmålade men men dom är ju på G. 
Jag gissar att det var ett barnrum från början då denna tapet var helt intakt under den blommiga vi rev bort. 


Efter
Boråstapeters Vintage, jag satte 2,5 vägg enligt anvisningarna och tapeten drog ihop sig så i många skarvar är det glipa, så deppigt! Sista väggen satte jag överlapp och det blev superbra. MEEEEN som svärfar sa: man sover ju ändå bara där och då är lampan släckt😂😂(skulle valt en billigare tapet) 
Utsikten över sjön, blir fint i sommar. Vi ska bara riva grannens garage när dom tittar bort😜


Kommentarer
Postat av: Ida

Wow! Jättefint Liza! 😍

Svar: Tack tack! Nu trivs jag lite bättre😊
Liza-Marie

2016-02-18 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback