Fredag

Jag vet inte om det är snön eller min trötthet som är dagens april-skämt men förmodligen inget av dom då båda existerar och är fullt verkliga. 
Hade ett par korta ärenden i stan men har styrt om det till imorgon så Leoman och jag ska ta tag i tvätthögen och sedan har prinsungen sagt att han vill bada. 
Igår hade vi Leos kompisar med mammor från föräldragruppen här, stora ungar har dom blivit och vi skrattade massor åt olika upptåg. 

Ikväll kommer kusin Hanna med familj och det blir häng med hemma-pizza. Skönt att helgstädningen blev gjord igår redan för jag är helt slut idag. Barnmorskan hörde av sig och meddelade att jag måste börja äta järn redan då jag hade låga värden, jag antar att det påverkar också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback