Impuls-/panikköp

Förra veckan skulle vi lämna in en rapport och jag har alltid varit den typen som skriver på papper först för att sedan renskriva. När jag då förra veckan ett fåtal dagar innan inlämningen inser att våra datorer inte har operativsystem som stödjer Windows 365(som vi har gratis från skolan) fick jag panik och en dator inhandlades direkt, dvs 40 minuter senare. Tanken var att köpa en till hösten och inte stress-köpa men nu blev det precis så. Lite så jag och Magnus jobbar😂😛
MEN som jag är glad att jag köpte den! Rapporten kom in i tid, jag har haft datorn med mig i skolan denna veckan och det är så smidigt. Ja det finns datorer i skolan men nu kan jag sitta på min favvo-plats i bibblan hela dagen!! Idag är jag dock hemma och skriver + att nu sparar jag papper för det är rätt skönt att skriva dokument direkt. Spara tid😍 jag är såld😍💾


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback