Fruhippa

Ja men som jag hade påkänn så blev lördagen inte alls lugn! Klockan 07:00 parkerar en motorcykel utanför, föraren bankar på dörren och räcker över en lapp med "utrustning" jag ska ha med mig. Magnus hämtar fram en låda med mc-kläder. Gaaaaahhhh!!! 
Hojåka en halvtimma(i skräckblandad förtjusning)på småvägar till Dufweholms herrgård där mina fina vänner väntade och en stor frulle-buffé.
❤️DUCATI❤️

Sen efter att ha blivit pyntad med diverse klädesplagg, farfars keps, slöja, volleybollstrumpor och en fjäderboa så bar det av på fem-kamp utanför Norrköping. Mitt lag vann om någon undrar...som om att det skulle kunna uppstå frågor om det😜
Lunchmackor, 🍷🍸🍺☕️, paketöppning, musiklekar med schlagertema såklart och andra lekar. När vi är på väg hem svänger vi plötsligt in på Ingelsta köpcentrum och alla i min bil skrattar massor och tycker att nästa aktivitet ska bli vansinnigt rolig😶😶😶själv blev jag livrädd! Jag fick uppträda på fiket för några sällskap genom att sjunga en valfri låt. Bara att ta tjuren vid hornen, refrängen till "Du e min man" valde damerna som jag störde i lunchen att få höra. Fick efteråt veta av mina vänner att jag just sjungit för några höga chefer inom vård och omsorg i Katrineholms kommun=där rök min chans att få jobb i stan😂😛

Sedan tillbaka till Kattne med dans och Tabata-träning! Jag har ONT I HELA KROPPEN idag😓😂

Kvällen tillbringades hos Fia med fler lekar, upptåg, skratt massage/ompyssling/sminkning samt obligatoriska utfrågningen med svar från Magnus och vi hade i princip full pott! Känns gött min älskling😍

Jag har underfundiga och kluriga vänner som hade ordnat fram klädseln som jag hade den kvällen Magnus och jag träffades. Jag har ingen bild förtillfället på den men återkommer i frågan! 

Jag hade så fruktansvärt roligt men jag är glad att jag har hittat min drömprins för någon mer hippa orkar jag inte bli utsatt för någon mer gång😂😝😂😝






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback