Sova fort

Måste somna fort men det blir svårt efter kvällens ofrivilligt långa träningsrunda där hela lilla familjen Eklöf skulle turas om att springa, gå med Leoman i vagnen i elljusspåret, missförstånd och inga telefoner gjorde att vi gick åt olika håll flera gånger och inte alls möttes där vi båda trodde vi bestämt.😂 
Lilla Leoman är i ett utvecklingssteg aka trots men jag gillar inte det ordet. Natt-trubbeled kraftig ledsamhet som gör att jag nu har en madrass laddad i hans rum att bara gå över till. Mammighet av en otroligt hög grad och han gråter så han hulkar bara jag går och hämtar ngt i ett annat rum. 
Pappan är inte vatten värd, stackars båda mina älsklingar! 
Vredesutbrott och slänga saker har han också kommit på att han kan göra och jag är glad att jag har fått mer tålamod de sista åren. 
Lunchsovningen är lugn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback