Själv

Magnus är kidnappad på sin svensexa och åker Ålandsfärja. Jag är så glad för hans skull. 
Leo och jag skulle möta upp gänget i stan för att lämna plånbok och ta hand om hojåkarkläderna så när M åkt iväg på mororcykeln så hoppade vi in i bilen för att upptäcka att INGENTING hände när jag vred om nyckeln. Snopet! Batteriet är slut tydligen så bara att montera barnstolen i Opeln och hasta iväg. 

Vi lunchade med Julia och Viktor som också var på stan. 

Nu ikväll har Leo blivit dålig med hög feber, svettig och frossa så jag tror att jag knyter mig ifall natten blir hård. 

Det är konstigt att M inte är hemma och att jag inte kan ringa honom när jag vill, men jag är säker på att han har det toppen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback