Hemma

Första dagen hemma idag utan att åka iväg för något ärende. Promenad på förmiddagen, tittade på kossorna vi har i närheten. Väl hemma igen så tog Leoman itu med sandlådan och jag körde styrketräning på gräsmattan, något mycket välbehövligt och Leo tyckte det var kul och drog lite i gummibandet också emellanåt. 

Något som slog mig på gräsmattan är att det är fint här på Granbacka men att jag inte ser det just nu. Har jag lämnat backat redan mentalt? Så orättvist och dumt då det är en otroligt fin plats att bo på. 




Kommentarer
Postat av: Julia

Ser riktigt härligt ut! :)

2015-06-25 @ 14:23:43
URL: http://juliafridh.wordpress.com/
Postat av: Ida

Så ni ska flytta?

2015-06-25 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback