Morgon

Klockan ringde 04:45😖men det gick bra att gĂ„ upp. Idag Ă„ker jag buss till tĂ„get och i em hĂ€mtar M upp mig i K-holm innan vi ska pĂ„ kalas ikvĂ€ll för finaste Lucas💙som blir 11Ă„r!(OMG, sagt med VĂ€nner-Janice-röst) 
NĂ€r jag kom ut sĂ„ fick jag sĂ„dan ro i kroppen, gĂ„ i ett mörkt kallt vinterlandskap sjĂ€lv i skogen! Jag blev nĂ€stan besviken nĂ€r gatlyktorna kom. 

Har ni lĂ€st om kvinnan i Norrköping som hittades hĂ€ngande pĂ„ en grind död? HĂ€ngt lĂ€nge igĂ„r översnöad och vittnen förstod inte att det var en mĂ€nniska. Hemskt tragiskt!(NT,Aftonbladet) EXAKT dĂ€r brukar jag och en annan AT-kompis  parkera  men varken hon eller jag Ă„kte bil igĂ„r. 

I VingĂ„ker idag ska vi Ă€ven upp pĂ„ kyrkogĂ„rden och tĂ€nda ett ljus pĂ„ mormors grav. 1 Ă„r sedan hon dog💖

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback