Helg

Skönt med helg! Jag har bestämt att på jag ska ha helg när det är det. Inget skolarbete som slarvats med under veckan.punkt.
Lördagen började med volleybollmatch som vi tyvärr förlorade, själv gjorde jag en dundertabbe. Jag är ju nybliven passare men bara när jag är fram vilket betyder att jag tar serve-mottagning när jag är bak, när jag då nyss kommit fram slog det slint och vi tar emot serven och EXAKT då får jag känslan som i Kalle Anka på julafton när Musse frågar : Vem är det som kör egentligen!😁😱och kommer på att jag står tokfel och inte kommer hinna ta bollen som är min. Jaja, den poängen gjorde inte matchen men iaf.
Mamma passade Leo under tiden som passad på att undersöka alla utrymmen, få ett vansinnesutbrott, äta lunch och somna😂
På em ramlade Henke & Annica in på en snabb kopp kaffe då de hade vägarna förbi. 
På kvällen kom mamma, moster Helena och kusin Hanna. Vi käkade mat och spelade schlager-spel. Vansinnigt roligt! Det är ju några veckor kvar innan schlagern drar igång så vi måste underhålla oss under tiden😂😍
Magnus och Leo flydde fältet och drog till Valla. 
Fina blommor fick jag igår av gästerna! 

Idag har vi avverkat en promme och ska senare åker vi på Elitlagets hemmamatch där jag ska vara bollrullare. Jag har lyckats lura med hela familjen😉


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för din kommentar på mitt namn-inlägg. Skönt att veta att det är fler som haft svårt för namnet ;)

2015-01-25 @ 19:41:19
URL: http://svalander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback