Småsaker

Små irritationsmoment men ett tecken på att vi har det rätt bra just nu. Momentet idag är att jag kollade vädret inför fotograferingen på fredag(3:e gången gillt) och ett regnmoln pryder Sköldinge, blä! Jaja flera dagar kvar och bara en skur-varning. 
Hösten med de sk oxveckorna ligger framför oss men vi har så mycket skoj framför oss, Ullaredsresa, flera 1-års kalas men även fler-årskalas, dop, Sthlms-resa med musikal för mig, dop och såklart Leo 1 år!!!!

Nu börjar det verkligen märkas om man är hemma en hel dag, tips på aktivering av liten människa mottages. Nu pga förkylning så har vi varit hemma i 4 dagar...hehehe. Kände redan igår att jag inte kunde plocka mer hemma nu, jag är näääästan inne på att vika all M:s tvätt mest för att tvättstugan då skulle vara ren också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback