Stress

Bröllopsstressen har slagit till med full kraft, men den här helgen ska jag koppla av. Väntar på tåget till Sthlm, mamma, moster Helena och kusin Hanna är redan på från Vingåker. Vi ska shoppa, gå på "Livet är en schlager" på Cirkus, käka middag och bo kvar! Jag ser så fram emot att se Jonas Helgesson som spelar med ikväll, han fick en cp-skada vid födseln och inspirerar då han inte låter det stoppa honom på något sätt. Läs hans bok "Grabben i kuvösen brevid" så bra!!!!

Volleyboll-match igår förlorades😒😠 vårt spel var väldigt svajigt och vi tog inte för oss och ansvarade för våra ytor. Själv kände jag mig väldigt ojämn, klantade mig i ena sekunden så otroligt för att i nästa göra en bra räddning. Näe, skärpning till på torsdag då vi möter Nyköping! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback