Negativt - Positivt

Jag har surat på morgonen för att jag behöver fixa nytt körkort, en hel dag funderade vi på vart det tagit vägen. Jag har det inte alltid i plånboken utan tar oftast med Ica, Visa och körkort när jag handlar.  Fem minuter efter att jag gjort förlustanmälan kom M på vart det var! 
Nu skulle jag till fotoaffären för att ta kort och det kostade 195:- + 150:- för tillverkning av körkort, för att jag är GLÖMSK! Inte okej! 
Vad som däremot var okej var att jag ringde polisen som hävde anmälan och hänvisade till Transportstyrelsen där trevliga Bodil förklarade hur jag skulle göra för att häva spärren av mitt gamla! Tjoho!!! 
Så jag får använda mitt gamla ett tag till(som förövrigt inte ser ut som jag) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback