Ledsen

Lilla knyttet och jag går oftast upp vid 07:30-tiden och äta gröt vid 08 men idag vaknade han innan 07 och var så ledsen så ledsen. Provade med en flaska och han drog i sig hela och somnade om. 
Igår när vi smygtittade på knyttet så hasade han sig framåt(han har hitintills backat) och någon minut senare när han gnällde och helt plötsligt blev tyst kände jag den där känslan att nu är det bäst att kolla läget. Mycket riktigt hade han tagit sig till gardinen och drog glatt i den! 
Grinden skulle ändå sättas upp innan fredag pga gud-unge-besök så bra tajming. 
Själv vaknar jag varje gång jag vänder mig pga träningsvärk, första passet med gummiband häromdagen men idag blir det simning och bastu, hoppas på lite uppmjukning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback