Tandläkaren

Japps så igår var set dags! Tandläkaren kom in och frågade hur jag ville göra med bedövningen och jag hade bestämt att jag skulle ta den då det var 15 åt sedan sist och nålarna borde blivit bättre sedan dess samt att det kändes inte bra att jag skulle spä på min rädsla för det. Hur. Gick det då? Jag kände INGENTING av sprutan!!! Så skönt! Borrningen gick också så fort att jag blev förvånad och tandläkaren skrattande frågade om jag då ville borra mer? (Jag skulle svarat att han skulle borrat så mycket som betalningen täckte)
Idag högar vi hemma och imorgon är M ledig då vi har ett ärende i stan. Jag tror äntligen ska ta mig i kragen och åka till simhallen också!
Knyttet sover ute på altanen och vi har fått låna en superbra babywatch av min sweeg och bror så nu kan knyttet inte springa iväg utan att jag hör honom:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback