Sluta amma

Sista veckan har knyttet ammat med max 1,5 timmes mellanrum. Han har inte verkat helt nöjd men inte missnöjd. Igår kom missnöjd....har jag tyckt att det har varit lite mat innan så är det ingenting mot litenheten nu:( 
Jag har vänt ut och in på mig över att analysera vad som är "fel" hela tiden med magont och mättnad och nu orkar jag inte mer, nu måste jag komma över mina egna känslor som säger att jag är sämre mamma om jag slutar amma. Varför skulle jag vara det??!! Jag har många fina vänner som aldrig har ammat och ALDRIG har jag tänkt att de är sämre så varför skulle just jag vara det?! #börjajobbapåsjälvkänslanochsjälvförtroende.nu 

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är ingen dålig mamma bara för du inte ammar, jag lovar att du kommer att må bättre när du vet att Leo får i sig mat och du inte behöver oroa dig hela tiden. Kram

2014-02-02 @ 13:10:18
Postat av: Anna

Känner igen känslan. Jag VILLE verkligen fortsätta amma men så en dag gick det helt enkelt inte längre. Tur att det finns bra ersättning även om det kan va lite krångligt med flaskor o allt :)

2014-02-03 @ 17:11:48
URL: http://svalander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback