Avvakta!

För en halvtimme sedan började knyttet att som vi säger knytta sig, när han börjar vakna eller ligger och grymtar och inte skriker direkt efter mat. Mattiderna på natten brukar vara 01:30, 05:30 men nu åt han bara 04:00 och så antar jag att han vill äta inom en halvtimme, det skulle funka fint för mig att bara äta en gång:D
Igår selade  jag och Josefine på bebisarna i bärsele/sjal och gick på klädloppis och vi hittade massa fina små plagg, knyttet som oftast sovit i sjalen är nu stadig i nacken och ville titta ut på allt folk. 
M fyllde år och fick den bästa presenten ever av mig tyckte han, en radiostyrd helikopter så sent igårkväll när jag matade och nattade knyttet kom den flygandes från sovrummet in i vardagsrummet!! Selda-katten tyckte det var en mycket bra leksak och vill gärna ha en egen att fånga när hon fyller år! 
M funderade på att ge mig en likadan fast i modellen större i mors-dags present:O Hmmmm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback