Okej

Känslan innan tentan var som igårkväll. Men nu känns det mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra, bara att vänta 9 dagar nu.
Helgens möhippa har jag inte skrivit något om men den blev lyckad! Sofia skötte sig alldeles utmärkt och alla andra med mellan pilbågeskytte, spa och leksaksparty:D
Inatt slog förresten blixten ner precis vid vårt hus, dundret kom hela tiden någon tusendels sekund efter blixten. Och så smällde det till utav bara 17 så det slog eldkvastar ur eluttaget i hallen och strömmen försvann. Magnus blev skiträdd, jag hade redan legat vaken en stund och lyssnat så jag blev inte lika skrämd, men han blev så orolig för att jag hade blivit lika rädd som honom, sötis. Jag är inte rädd för åska så men inatt var det obehagligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback