Allt bra!

Det ordinarie ultraljudet gjordes alldeles nyss och efter 4 andra så kändes det inte lika spännande. Jag var mest intresserad av vilket datum som blev BF efter att Nyponet sagt 30/11 men MVC inte ville ändra sitt från 4/12. Nu blev det den 29/11 och jag förstod det när barnmorskan frågade om jag känt sparkar länge. Stor fin bebis som inte fick plats på bilden ens, haha! Eftersom jag räknat efter MVC så försvann ju nästan hela v 21, går in i 22 på onsdag! Allt såg bra ut och jag får ta promenader, bada och leva som en vanlig gravid igen! Hurra!! Men en extra läkarundersökning ska jag göra i Eskilstuna. Vi kollade inte könet men jag fick en så konstig stark känsla, men vad håller jag för mig själv!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jihhooo!! Härliga nyheter Liza! Vad roligt:-) Jag tippar fortfarande på tjej...

2013-07-15 @ 12:05:20
URL: http://vattenskida.blogg.se
Postat av: Liza

Haha! Det är noterat Iden!!

2013-07-15 @ 12:18:54
Postat av: Anna

Härligt att allt såg bra ut!

2013-07-15 @ 20:56:39
URL: http://svalander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback