Paket

Idag är det stora firardagen och det ska bli så kul!! Vad som däremot inte är lika kul är att en leverans med paket till 2 kalasbarn ligger på Ackes tobak i Valla och har haft stängt varje dag denna vecka sedan paketet kom i tisdags. Jag blev så arg igår att jag gick till samlinspunkten i Valla=Tempo och frågade om någon visste något, haha som på den gamla goda tiden. Finns det en affär finns det info på något sätt. Det visade sig att ägarbyte hade genomförts och att många var missnöjda. Tack till damen som infade mig iaf:D 
Pratat med DB Schenker och de visste att det är mkt problem där nu och att de letar nytt ställe...gah, det hjälper ju inte mig nu. Jaja, vi får väl se om de behagar ha öppet idag lr om det blir tomma paket.
 
Nu kaffe och melodikryss så får vi se om jag blir lite lugnare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback