Jaha

Sitter med katt och kaffe. Jag måste göra något men kommer inte igång, samtidigt som jag vet att när skolan börjar kommer jag inte förstå hur jag kunde längta till fullproppade dagar.
Annars kan jag berätta att jag inte har något nyårslöfte utan mer ett livslöfte att må bra, lugn med mat och träning som funkar för mig. Att på min 30-årsdag vara en snyggis är ett mål men jag har flera små olika mål som handlar om olika saker och inte bara vilken vikt som ska försvinna från kroppen. Januari = morgonpromme 40 min alla dagar, är jätteskönt nu men utmaningen blir när skolan börjar.
Nehej lite musik så kommer jag igång!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Heja dig.

2013-01-08 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback