Humör

Jag känner inte igen mig själv eller snarare känner jag inte igen mitt humör. När jag åt medicin så var ju hela poängen att inte få djupa dalar i humör och mående. Nu har jag varit utan medicin sen länge och även utan hormonspiral halvår och nu blir jag vansinnigt arg på vansinnigt kort tid. Det är lite obehagligt för jag tänker saker som karlj-ln om M, jag sa det tom högt inför folk varför? För vi hade missförstått varandra BÅDA TVÅ.
Ikväll ska jag laga middag till honom som förlåt för ett utbrott imorse. Vi blir sams fort så det är skönt men jag är som sagt rädd för mig själv och det värsta är ju att utan mediciner/hormoner så är väl det här mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback