Suck

Gårdagen var en pärs med knytte som hade magont och sov ungefär en halvtimme bara mellan 8-17. Bära, vagga, mata, gosa och jag kände mig så trött i kroppen och skallen när vi åkte på kalas hos Anders som fyllde år. Tyvärr var det inte bara trötthet utan feberfrossan slog till när vi var på Maxit efteråt:( 
Nu hoppas jag innerligen att jag inte smittade någon på kalaset, jag höll Viktor en kort stund men "gosade" aldrig i ansiktet som tur var. 
Ångesten över hur den här dagen skulle  bli var stark men natten gav mycket sömn och knyttet verkar lugnare idag, dock har vi en backup-plan som stavas faster Lisa som har lovat att komma ut. 

Kommentarer
Postat av: Erika

Säg till om du vill ha hjälp! Jag är ledig hela julhelgen. :-) kram

2013-12-19 @ 12:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback