Den där julen

Jag har aldrig varit så trött och stressad på jul. Julafton spenderades i Bråten, först på gården och sedan i Snickargården hos farbror och faster till Magnus med kusiner, och ytterligare fastrar, farbröder, kusiner och en och annan hund. Härlig stämning och superfint dukat med massa granris och små figurer under temat tomtar och troll. Jag älskar när folk lägger tid på dukning(slänger in ett extra tack till alla då jag vet att både en faster och en farbror läser här)
Juldagen på backat med min familj med mat, paketroulette(M kammade hem 4 paket, yeah). 
Stressen kom sig av att tänka hela tiden när ska knyttet äta, sova i förhållande till allt annat. Jag har svårt att slappna av och ta saker som det kommer. Jag vill veta vart jag ska amma nästa gång om vi åker iväg någonstans. Även sovtajmingen är stressande, att veta att jag inte får sova mer än tre timmar i taget och vara i "otakt" med knyttet. Är det 1,5 timme kvar till matning så känns det inte som någon ide att somna = mindre sömn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback