99 dagar kvar!!

Idag har jag längtat som en tok tills bebisen kommer och känner att chansen att det går bra är större än det motsatta. Magmätning hos barnmorskan och lyssna på hjärtljuden och för er som tror att det har samband med vilket kön det är kan jag infa att antalet låg på 148.
Vi har även skrivit upp oss på psykoprofylaxkurs som jag tycker är sjukt intressant (Magnus hälsar att han redan kan andas) samt lite infoträffar. Nu kan man välja att gå på öppna föreläsningar eller "traditionella föräldragrupper" och det förstnämnda lajkar vi på backat:D


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror ingenting på att hjärtslagshastigheten skulle ha ngt att göra med kön. Jag kan t.o.m döda den myten genom att berätta att båda Juni & Olle låg runt 150slag/min, en har snippa och en har snopp:-). Skönt att allt såg bra ut, klart det kommer gå bra vännen! Puss!

2013-08-19 @ 22:01:17
URL: http://Vattenskida.blogg.se
Postat av: Liza

Haha! Ja jag ger inte heller mycket för det, hittade flera sådana myter, har du svullna ben= pojke sover du på vänster sida =flicka, haha!!!!

2013-08-19 @ 23:48:46
Postat av: Carro

Näru, hjärtljuds-myten är osann...
Eller har du 3 brors-döttrar?! ;-)

2013-08-20 @ 09:40:04
Postat av: Erika

Tror inte heller på den myten. Kul med val möjlighet istället för att det bara finns föräldragrupp.

2013-08-20 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback