Invägning

Jaha, då var det check på bodybalance på morgonen och invägning för utmaningen jag sysslar med efter det. Jag fick inte godkänt, haha, nej men då min vikt gått ner och fett-% gått upp så är det ett ologiskt resultat som Daniel förklarade och det har visst med vätskebalansen att göra. Så nästa fredag ska jag göra ett kontrolltest. Jag känner mig iallafall starkare, piggare och vågen hemma visar mer viktminskning likaså mina kläder.
Bodybalance-passet imorse gick bra, jag och Maddis hade masat oss till World Class 06:30(!).2 ggr kände jag att min stukade fot gjorde ont så helt ok iallafall. Jag kör på med kettlebells ikväll å!


Kommentarer
Postat av: Sofia M

Duktiga du. Då ses vi snart. Hepp hepp ny vecka med nya möjligheter.

2012-11-05 @ 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback