Fars dag & förkylning

På söndag är det fars dag och jag blir alltid förundrad över när jag ser reklam för det varje år så finns det aldrig ngt som skulle passa min pappa. Han är liksom inte skjort-halsduk-slips-mugg-pappan direkt. Nyss såg jag på blogg-startsidan tips att ge en espresso-bryggare! Allvarligt vad kostar de egentligen? Men handeln vill ju sälja såklart.
Annars är det förkylt här på backat, M är hemma idag tillochmed och jag känner mig lite mosig och ont i halsen när jag vaknar men av den typen som försvinner när man går upp och vaknar till.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag fick ett e-mail om att det var REA på mascaror, och de syftade till Fars Dag. Ehh? Frågor på den?

2012-11-07 @ 19:28:40
URL: http://Vattenskida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback