Begär och abstinens

Ikväll blev det handling på Maxi då det fanns många tomma hyllor på backat! Jag tänkte att jag skulle (förutom mat) köpa en chokladkaka av det mörka slaget till helgen, jag VET att chansen att den finns kvar i helgen är mkt liten då jag gärna provsmakar den på vägen hem, jag KAN INTE ta en provsmak då åker hela skiten ner i magen av bara farten och skapar dåligt samvete, onödigt när träning å mat funkar så bra nu. Det slutade med att jag efter att ha velat med gloriaängel-Liza på ena axeln och djävuls-Liza på den andra sprang genom betalning och ut i bilen, på vägen försökte den lille djävulen säga saker som: glass var länge sedan, chips är gott... Väl hemma fick jag svår socker-abstinens, oro, rastlös, som en j-a knarkare vankade jag runt.Jag hatar socker eller iaf mitt förhållande till det. Hatkärlek?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback