Hemma

i skogen. Jag har överträffat mig själv genom att packa upp mina saker på en gång, mkt ovanligt då väska brukar få stå minst en vecka gärna tre innan opacket.
Att räkningar trillar in när man är borta är väl en sak men ett brev från kronofogden var inte välkommet!! Aldrig fått ngt förut och jag tänker bestrida skiten då jag försökte kontakta företaget ifråga www.supermarioshoppen.se för att få ett returnr vid ångerrätt. De lovar på sin hemsida att svara på frågor inom 24 h men gjorde inte det X antal ggr jag försökte, inte heller ngt svar på telefonnumret. Jag skickade tillbaka varan iaf med mitt ärende + kontaktuppgifter. Nu har räkningar trillat in och påminnelser, men så fick jag ett mail för några dagar sedan som bad om ursäkt för uteblivit svar då de har flyttat till nya lokaler= INTE MITT PROBLEM ERA JÄVLAR!!!
Man kan bestrida fogdens indrivning vilket jag lätt kommer att göra, men bara att ha fått ett brev därifrån skapar ångest och ilska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback