Stopp 3...

...i uppförsbacke! igår var det Magnus fel att mina bilnycklar låg i hans bil, idag är det mitt alldeles egna fel! Sitter nu med min packade matsäckspåse i arbetskläder och funderar på om det är bäst att gå ut och gå en sväng eller dra täcket över huvudet för att bli på bättre humör. Nu skulle jag ladda upp en bild på mig i klar mundering, men det misslyckades också, är det ett tecken tro??
Snart kommer det nog på nyheterna att en stor bilolycka ägt rum mellan K-holm & V-åker som jag slapp. Haha, eller vad tror du??
11/1 betyder att Anders Egeland fyller år! Hurra Hurra Hurra Hurra! (hoppas de är mindre magsjuka idag än igår)

Kommentarer
Postat av: Ida

Anders tackar och bockar! Vi mår mycket mycket bättre idag, skönt!! Hoppas du hittar på ngt skoj idag, när det är stopp därifrån;) Puss!!

2012-01-11 @ 09:25:34
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback