Helgslut

Helgen började bra i fredagskväll med pizzabakning med gamla Wreta-ex i Björkvik och lördagen följde med fåtöljhämtning och Annicas 30-årskalas!! Hon fick så här i slutet på 2012 inviga kommande årets 30-årskalas. Grattis grattis!
Väl hemma på natten övergick bra-lördag till dålig-söndag, min värsta natt någonsin med smärtor i magen så jag inte kunde röra mig ens snyfta och det slutade med ambulans till Eskilstuna. Jag vågar påstå att jag aldrig haft så ont i hela mitt liv. Båda M och jag blev rejält rädda men bra omhändertagna. Hemma igen efter att svärfar fick leka taxi vid 05-06 och efter 8 timmars sömn så mår jag mkt bättre och har hanterbart ont.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ajdå!! Vad var det för något?? Krya på dig <3

2012-12-02 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback