Rabarberfestival!

Den här veckan har det varit rabarberfestival i Sörmland, tyvärr så är det inte så mycket som händer här i västra sörmland men jag ska till E i Nyköping och vi ska dricka sommarens första rabarberdrinkar minsann ikväll på deras balle. Men först ska jag snart åka och väga mig och E ska sitta i juryn på rabarberpajtävling på Yxtaholms slott.
Nyss kom jag hem från fotbollsmatch, Anton stod i mål och var superbra idag med. Mamma hade tagit med sig kaffe och macka till mig och hon fick 2 paket och 1 kort. Det råkar ju vara hennes namnsdag och deras bröllopsdag idag också samtidigt som Mors dag som om det inte räckte så fyller hon år i veckan som kommer! Många paket blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback