Måndag

Idag har det varit en superbra dag men jag känner mig väldigt deppig iallafall, vet inte varför. Jag tog hojen och drog till Wreta för att hämta ett intyg, där träffade jag många "ganla" kollegor och det var jättetrevligt, sedan hojjade jag vidare för ett mycket kärt återseende av Elin & Nicke som kommit hem från Åre. Jag har saknat dem vääääldigt mycket.
Mot staden och passa lilla Emil när Andreas klippte sig, vi köpte en fotboll att ha här hos oss när han(och andra kottar kommer), sedan klippning. Jag hade en idé om att spara till page, men det känns inte bra, kanske går tillbaka och låter Jenny klippa mer iaf.
Måndag betyder ju även avslöjande har jag ju lovat, jag har gått med i Viktväktarna igen, ngt som jag vet fungerar, deras nya är att all mat beräknas på kolh, protein, fett och hur mätt livsmedlet gör en vilket är mycket bättre än förut då de bara räknade kcal + fett.
Jag har gått ner 1,2 kg första veckan utan att ha gjort någonting faktiskt. Någon som jag tycker mycket om har också joinat och det går bra för henne med. Hejja oss!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heja er!!!! :)

2011-05-10 @ 17:36:52
URL: http://www.hannaofsweden.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback