Lördag!

Jaha, då var kaffet urdrucket, melodikrysset ifyllt och inskickat och tänderna borstade. Försov mig idag:( Jag hade räknat med att dricka fm-kaffe med min kära pappa på farmen innan jag ska hejja på minstabröden när han spelar fotbollsmatch i Vingåker. Veckan har varit piss rent ut sagt, 4 ggr har jag nog varit på vårdcentralen och grejat med FK och läkare och skrivit överklagansbrev. I torsdags fick min mamma nog och följde med och ifrågasatte VC roll i allt, nu hoppas vi att överklagan går igenom så jag får den sjukpenning jag har haft rätt till. Mamma fick i och med det jobba över idag, behöver jag säga att hon är min klippa!
Mer än så här blev det inte nu. Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stå på dig. En dag blir allt bättre och lättare!

Kramar <3 <3 <3

2011-05-21 @ 19:17:29
URL: http://www.hannaofsweden.com/
Postat av: Elin

Hoppas det löser sig snarast! tänker på dig! kjam

2011-05-23 @ 12:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback