Komma igen

Det känns fortfarande surt efter igår men har nu iaf kontaktat viadidakt och ska dit på måndag för att bestämma vad jag ska bli när jag blir stor.
Nu har jag surfat runt lite på nätet och varit med i en tävling om en snygg resväska(inte för jag ska åka någonstans MEN när jag ska så är jag redo) Vad tycker ni om den här limericken?
En kvinna från katrineholm så glad å fräck,
packade sitt bagage i en plastsäck, då hon en tjusig väska hon vann
och med sin kärlek hon sprang
lagom att hinna till incheck!
Om jag inte vinner med den, va?! Haha! Det är skönt att jag kan känna mig glad iallafall och jag har skrattat flera gånger!
Annars är det favvo-torsdag med friskis + volleyboll ikväll. Nu ska jag pyssla här hemma ett tag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha, ha! Superbra, den vinner du lätt på! :)

2011-03-31 @ 19:16:13
URL: http://www.hannaofsweden.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback