Dag 1

Igår gick det bra att vara utan socker, suget ligger lite på lut hela tiden och de första 2 veckorna ska vara värst. Men ett annant stort lugn har lagt sig och jag är säker på att det har med erkännandet att göra. Nu går jag på problemet och hoppas viktnedgång kommer att komma som en positiv biverkning, jag tänker inte alls lika mycket på det faktiskt. Nu ska jag dricka en kopp hasselnötskaffe, köpte bönor på nya kaffe & tebutiken som öppnade idag. Ida och jag gick en sväng på stan och vi tyckte båda att det kändes som fredag idag. Ikväll blir det danspass och volleyboll och jag läängtar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Duktiga du!

Det kommer att gå jättebra! :)

2011-03-11 @ 17:32:43
URL: http://www.hannaofsweden.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback