Inflyttningsfika!

dsc00307 (MMS)

En liten kakbuffé dukade vi upp, då jag inte orkat ha en inflyttningsfest så blev det så istället och då jag vet att många av de som var här håller koll på min blogg så vill jag/vi passa på att tacka för alla fina blommor. Det står tulpaner i hela lägenheten. Massa fikabröd har jag satt i mig och någon känner nog igen sig när jag säger att det blev en kakbit till när lugnet lagt sig i boet. M hade verkligen rätt i att jag inte behövt baka kladdkakan i panik 1 h innan alla kom då jag inte trodde det skulle räcka.


Kommentarer
Postat av: Linda

Kusinen här!!! Måste komma och hälsa på dej!!! Är så nyfiken hur nifått till det.Hoppas att ni får det bra tillsammans. Jag har börjat en data kurs på komvux och om några veckor ska jag börja rida på Vårnäs!!!

Puss och kram Linda

2011-01-31 @ 11:14:30
Postat av: Erika

Det var supertrevligt! Allt var supergott oxå! =)

2011-01-31 @ 15:52:35
Postat av: Ida

Mumsigt värre var det! Du är så duktig!

Ses i morgon, jag har fö en plan som jag ska berätta om då;O)

2011-01-31 @ 19:32:37
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback