Checkpoint

jag gör pinan kort och skriver 77,4 kg. Inte helt oväntat för har varit en konstig vecka och trots att jag varit hemma. Men avsaknad av aptit gör att jag småäter hela tiden. En macka hit och dit och det är ju inget vinnande koncept direkt. Men igår tränade jag mycket iallafall och känner mig pigg nu på morgonen. 1 h danspass på F&S och sedan HÅLL I ER volleyboll i 1,5 h. Jag trodde volleybollen skulle gå dåligt men det sitter liksom i ryggmärgen och låg ofta som en rem mot golvet och räddade bollen! Yeahh!! Det känns idag och därför ska det bli vääldigt skönt med massage senare idag.

Kommentarer
Postat av: Viktoria Åberg Löfvenborg

Heej jag har hittat till din blogg :) Vad roligt att du tagit upp/fortfarande håller på med volleybollen! Jag saknar massor att spela.

2011-01-14 @ 16:54:44
URL: http://victorybiking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback