Checkpoint

Jahaja, det kom jag på nu att det var fredag, känns inte som att jag bryr mig den här veckan med sjukdom och allt. Kan jag inte träna och äta som vanligt så blir det blankvecka.
I tisdags åt jag en muffins de luxe på förmiddagen minsann och så var då ett feltramp ett faktum, men jag är glad över att det inte känns som att jag är världens sämsta människa, denna gång njöt jag verkligen av den(muffins med mjölkchokladtäcke och kola inuti finns på Specce) Jag blir inte en sämre människa för det.
I onsdagskväll efter feber hela dagen så skulle M handla lite youghurt, bröd och så bad jag om lite naturgodis...LITE vill jag minnas. Påsen gick knappt att stänga! Godis för ca 110:-, ni ska behöva slippa gissa. Jag och M har ätit upp det. Ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gu va god muffinsen såg ut att vara!!! måste nog förbi specce snart...hoppas du blir bättre snart!! krya på dig!! puss

2011-02-11 @ 14:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback