Skiverieftermiddag...

Dagen började med avslutning i Naturkunskapskursen med VG i betyg, yeahh! Sedan tappade jag ut 0,5l B-negativ blod = ett par vantar i gåva eftersom vi tappat bort en kartong med mössor, vantar och pryls i flytten:(
Sedan drog jag och Primeran till mitt gamla jobb på Wreta-skiveriet där bagar-Elin slöt upp. Vi åt skinkmackor, dessertbord, julmust och kaffe...delicious, handlade 2 fina julkulor, eller ja Elin handlade eftersom mitt kort inte fungerade idag heller Hurra!
Jag fick en julklapp av Elin(jag fick skämmas då inte jag hade ngt till henne), det var iaf denna skylt som hon gjort. Texten hittade vi på knallrosa halsband i somras som vi har snott rakt av och skickat till varandra när det känts pissigt! Elin är den bästa pysslaren jag vet!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken ära, va roligt att det fanns en plats i boet för tavlan! =)

Vi får ses snart och äta riktiga cupcakes någon dag vettja!

Hoppas julen varit bra!

Puss

2011-12-28 @ 11:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback