Men du behåller din plats i kön...

...vi uppskattar din kötid till ca 200 år!
Seriös research för att införskaffa en Iphone 4S, jag har ingen bindningstid kvar hos the magic number så nu kollas det runt minsann. Johanna har tjatat ihjäl sig om att jag ska skaffa en så hon firar nu med champagne så glad är hon.
Magnus och Anders grejjar med saker här och tjattrar, jag får skavsår i mina öron!
Dagen har varit väldigt fysisk på bygget, bära inredning, och då menar jag inte snygga volangkuddar och möbler i chabby-chic stil utan mer stora balkar av järn eller stål eller ngt och hundraelva olika tillbehör till dem. Vardagsmotion:D

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ska nog också ta mig ett glas champagne!;O) Jag rekommenderar förresten Tele2 med abonnemanget "Smart".



Puss

2011-12-16 @ 07:37:07
URL: http://vattenskida.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa!!! Nu firar vi!!

2011-12-17 @ 10:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback