Julbord i verkstad!

Här kommer lite bildbevis på julbordet jag och Christer fixade igår som var det hemliga. Alla blev mycket glada och det var väldigt kul. Anton ska även ha cred för när jag kom in i köket och skulle börja fixa så säger han: Liza, jag kan hjälpa till och laga maten för jag har ändå inget att göra. Thanks!
Eftermiddagen blev lite stress på stan men kvällen tillbringades hos Anders & Julia med glögg, bastu, knäckkok och ostdränkta kex;)
Nu kan jag inte sova alls så pannan är tänd och skinkgriljeringen kan jag ju lika gärna ta mig an.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fint ni fixat till det!!!

2011-12-23 @ 14:20:19
Postat av: Elin

Va du är duktig kära Liza! Hoppas ni får en riktigt trevlig första jul i huset!

2011-12-24 @ 00:36:09
Postat av: Elin

Va du är duktig kära Liza! Hoppas ni får en riktigt trevlig första jul i huset!

2011-12-24 @ 00:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback