Skog

Nu har jag jobbat flera dagar på farmen, främst har det varit skogsplantering. Att gå i skogen funkar hur bra som helst, jag har haft sällskap av olika nära och kära såsom pappa, morbror Roland, svärfar Lars-Erik, bästa sweeg Carro och så. Jag kommer att få en superfin bonnbränna, haha!
I måndags behövde storebröd och pappa hjälp att harva och jag har varit för många år sedan en flickvän som åkte med i traktorn, men ALDRIG hade jag trott att min pojkvän skulle sitta med i flera timmar fram och tillbaka på ett gärde. Älskade Magnus!!!
Planterar i foppissar, då stövlarna är på väg hem i bakgrunden!
Carro i foppisar då hennes stövlar redan är på väg hem i bakgrunden.
Chester-hunden som gillar att vara med i skogen eller om han får välja sitt bästa=åka traktor.
Chester-jycket som älskar att åka traktor.
Notera glorian på Magnus huvud :D
I can drive a tractor, I can drive a bus...lalalalala
Magnus öönskar sig en John Deere minsann!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu vill jag oxå komma och plantera skog :)

2011-04-28 @ 19:50:02
URL: http://www.hannaofsweden.com/
Postat av: Johanna

Hihi vi är i samma traktorklubb Liza!

2011-05-03 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback