Rocka?

Hula Hoop
Igår vägde sig M och konstaterade att han har gått ner 4kg sedan senaste gången(1,5 vecka sedan), jag däremot har gått upp och det känns surt. Kommentarer som muskler väger mer än fett kan ni spara på Tack! jag har iaf varit på gymnmet för första gången på länge och hoppas på träningsvärk i morgon.                                    Rockring tycker jag verkar som ett bra alternativ då jag fullkomligt HATAR mag+ryggövningar av alla slag nästan. Den som jag vill ha från powerhoop kostar typ 800:- med frakt:-( Jag satsar nog på en från teamsportia istället, är helt säker på att jag kan hotta upp den lite med snygg självhäftande plastfilm!                                     I värsta fall får jag använda den med eld så jag verkligen "bränner fett", vitsigt va?;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback