Lördagsmorgon

Mina blå slogs upp på vid gavel klockan 04:00 och ville inte alls stänga sig igen... vad göra? Jag känner mig själv så pass att om jag lyckats somna om vid tja 06:00 i bästa fall så hinner jag hamna i djupsömn lagom till vanlig gå-upp-tid och så blir jag supertrött hela dagen. Efter att ha buffat med nosen på min älskade varma mys-M och fått ett mummel till svar som jag tolkade som något i stilen med: jag är trött, så gick jag ut och gick med I-pod laddad med P3-dokumentär. Frukost väl hemma och nu slöar framför Dr Phil. Idag är det även dags för löpning, MEN det får bli senare i eftermiddag/kväll tror jag. Igår kväll blev det trevlig middag med J&A lite buzz-spel många skratt och en sömnig bästis i fåtölj;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jobbigt att vakna tidigt! Men skönt med en promenad =) Hörde att en viss A var lite trött idag...blev lite mycket igår? =) Vi ses! Kram

2011-04-09 @ 13:44:30
Postat av: Johanna

Tack för i fredags, ledsen att jag somnade i soffan hihi jobbig dag. Puss

2011-04-10 @ 09:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback