Hejja hejja KVK!!!

Jag har nu suttit och skrikit mig hes när jag tittat på KVK-Engelholm, andra mötet av fem och nu står det 2-0 till KVK. Sista setet blev en rysare, man spelar ju först till 15 och vinna med 2 bollar(för de som inte har stenkoll) och KVK vann med 22-20 tror jag det blev. Ett tag trodde nog många att det var kört då EVK hade flera bollar till godo och även matchbollar minsann!
Polisen kommer nog att knacka på här för jag har skrikit som en galning! Det vore kul om de får vinna GULD på hemmaplan men då måste de ju förlora nästa möte...inte kul....hmmm. Jag sitter iaf bänkad framför datorn på
söndag!                                                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback