Inte då!

Ha, idag tänker jag inte väga mig, för att jag vet att det har varit en crap-vecka, fika hela tiden och mat+lunch ute, men å andra sidan så har jag varit och hälsat på John och det blev en fika hos kusin Hanna igår med supergoda bullar och mockarutor. Då fikar jag hellre med hembakat och sälle som jag inte träffat på länge. Jag hade även tänkt att jag skulle hinna både en promme och ett Friskispass idag men så kom jag på sent igår kväll att jag hade tid för blodgivning idag på förmiddagen OCH de som känner mig vet att jag bör undvika aktivitet då, har trillat ihop ett par gånger nämligen. Idag känns det bra dock, och när sköterskan sa att jag hade ovanlig blodgrupp och att de nu behövde den sfsm på Mälarsjukhuset för de hade 3 barn som behöver just min blodgrupp så kan jag verkligen stå ut med att vara lite yr några timmar. Vilken ursäkt har du för att inte lämna blod??
Ikväll kommer min kära vän bästa bagaren Elin och vi ska ha sk Ålin & Flizan dag!! Whee! Sushi blir det och ett och annat glas vin kan jag tänka!

Kommentarer
Postat av: Modern

Ta det lugnt med Sushi, det sägs att man lätt kan få huvudvärk, med fördröjd effekt (läs dagen efter).Och hälsa den trevliga Ålin.

2010-10-22 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback