Måndagmorgon...

Nu är det måndag igen och faktiskt november till på köpet. Förkylning och huvudvärk har varit ledordet sedan i fredags. I fredags cyklade jag till jobbet för att cykla hem igen med begynnande migrän vilket gjorde att checkpoint inte fanns någonstans i min värld. För er som inte vill vänta tills på fredag så kan jag meddela att de bra -1,5 kg dessvärre är tillbaka i mitt liv, men jag vet ju om det och är inte så förvånad. Vi kör på bara så blir de inte långvariga. För de som vill ha ett snabbt middagstips bör prova Scans Bistro-burgare rekommenderas med tillbehör såsom sallad på broccoli, champinjoner och zuccini som värmts i stekpannan! Bon Appétit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback