Tillbaka!

Jag vet inte varför men helt plötsligt blev jag blogg-sugen! Mycket har hänt sedan sist och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva heller, haha!
Barnen har växt på sig lite....

Jag växer också på mig då ett litet syskon bakas i magen min med beräknad födsel i november, så nu är vi i vecka 19. 
Den här våren har jag pluggat termin 4 på Arbetsterapeutprogrammet och det har varit så kul igen även om sista veckorna var jättetuffa med många olika uppgifter i olika grupper. Den här veckan reviderar jag en uppgift men sen är det sommarlov för mig och barnen tills skolan börjar igen.
Emilia började förskolan i januari och har trivts som fisken i vattnet vilket har känts mycket bra eftersom hon kändes så liten när hon började. 

En liten kort start blev det, nu ska vi se om jag kan sova i natt med den häringa bihåleinflammationen jag har äran att dras med! So long....




Trackback