glömmer

Jag glömmer bort att blogga ju, gah!! 
Idag hände något som aldrig hänt de senaste 4,5 åren tror jag. Jag vaknade själv hemma....barnen sover hos mormor och morfar, M jobbar. Konstigaste känslan alltså! När barnen är hemma går ju allt på rutin nu blev jag helt vilsen haha! Jag jobbar även hårt mot impulsen att snabba på och skynda mig så jag kan åka. Min stress-tröskel är nästan borta så för mig är det viktigt att gå ner på detaljnivå för att hindra stresspåverkan. En sak i taget. En typisk situation är att jag får säga till mig själv att stå still i badrummet och borsta tänderna och inte samtidigt gå iväg och plocka med ngt eller ladda mobilen. 

Jag ska snart åka till Vingåker också men ska först städa golven och packa det sista för ikväll drar vi iväg med husbil i några dagar!!! Wihoo!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback